Deelnemers over de deelcirkels
"Authentiek delen.
Alles is welkom.
Je krijgt ruimte om het zwijgen te verbreken en te oefenen in jouw stemgebruik in een veilige setting.
Ik voel me welkom, gezien, gelooft en gehoord."
Urzsula
Deelneemster deelcirkel
"De uitnodiging, het feit dat er niets moet. De mogelijkheid om te spreken. Het herkennen van elkaars beleving. Moeilijk is het omdat het de eerste keer was, met nieuwe mensen."
Deelneemster deelcirkel
"Ik voelde alle tijd veiligheid. Je kan dit niet ervaren in de buitenwereld.
Ik heb durven spreken. Ik werd gehoord.
Het contact voor de cirkel met Lien hielp me, dit stelde me erg gerust"
Elise
Deelneemster deelcirkel
"De openheid en het vertrouwen van de andere deelnemers, die elkaar de hele avond wisten te dragen door hun gesproken woorden of stille aanwezigheid en dit op een positieve manier. Een sfeer waarin iedereen die wilde zich kon en mocht uitspreken zonder oordeel. Maar zeker ook de hele goede begeleiding van Lien, die op een serene manier de groep leidde en op de juiste momenten wist tussen te komen en de juiste woorden sprak."
Deelneemster deelcirkel
“Fijn dat alles bespreekbaar kon zijn, ook vooraf. Je vond altijd de juiste woorden en spoorde de juiste mensen aan op het gepaste moment. Je maakte ruimte voor alles en hield het zo laagdrempelig mogelijk.
Geen verplichtingen, wel een bemoedigende uitnodiging tot inbreng.”
Deelneemster deelcirkel
Hoe mijn dierbaren me kennen
"Lien is een warme, krachtige vrouw.
Zij weet door de juiste vragen te stellen jou naar je gevoel te begeleiden, waardoor je tot waardevolle inzichten komt.
Met haar wijze woorden en haar puurheid creëert ze een warme, veilige bedding waarin jouw ik er volledig mag zijn."
Tim
Integere vriend & Bondgenoot
“Lien is een persoon die zó veel liefde en zorg in zich draagt. Zij ontvangt mensen met open armen en een warm hart. Zonder oordeel verwelkomt Lien mensen om naar hun verhaal te luisteren en samen op pad te gaan naar herstel. In de onveiligheid en onstabiliteit die je ervaart, biedt zij geborgenheid en mildheid. Het luisterend oor, de hoop en de moed die je nodig hebt.”
Elke
Fijngevoelige vriendin &
voormalig collega crisisbegeleiding
"Lien is een lieve, warme, doortastende vrouw. Zij staat je nabij en is een kei in het stellen van rake vragen om je tot je gevoel te laten komen. Vaak heeft zij daarvoor al aangevoeld hoe het met je gaat. Zowel vanuit haar (eigen) ervaring, als vanuit haar kennis kan ze jou verder helpen. Ik gun iedereen een therapeut als Lien. Ze is een grote steun."
Sabine
Liefdevolle hartsvriendin & Bondgenoot
Maak jouw eigen website met JouwWeb